Co oznacza dożywotnia gwarancja dla akcesoriów marki Blum

Co oznacza dożywotnia gwarancja dla akcesoriów marki Blum
2023-09-29 14:02:46

Firma Blum to renomowany producent nowoczesnych okuć meblowych. Produkty Blum wykonane są z najwyższej jakości materiałów w oparciu o starannie opracowane projekty, dzięki czemu są nie tylko bardzo funkcjonalne, ale też trwałe. Marka daje na to Dożywotnią Gwarancję Jakości, a my sprawdziliśmy, na czym ona polega.

Akcesoria Blum nie bez powodu uważane są za jedne z najlepszych produktów tego typu. Zawiasy, prowadnice  i podnośniki  gwarantują nam niezawodne działanie przez cały okres użytkowania mebla, bez usterek czy uszkodzeń.  Jeśli jednak okaże się, że zamontowany w naszym meblu okucie nie działa prawidłowo, możemy złożyć reklamację na podstawie Dożywotniej Gwarancji Jakości, a firma wyśle nam naprawione lub nowe okucie.

Na czym polega dożywotnia gwarancja Blum?

Dożywotnia Gwarancja Jakości Blum to deklaracja firmy, że okucia, będące na wyposażeniu naszych mebli będą działać niezawodnie. Co ważne, gwarancja dotyczy wyłącznie okuć zamontowanych w meblach  i wygasa w chwili, gdy kończymy użytkowanie danego mebla.

Mówiąc najprościej, jeśli jakiekolwiek okucie Blum nie działa prawidłowo lub jest uszkodzone, informujemy o tym markę i odsyłamy je, a firma bezkosztowo przesyła nam nowe lub naprawione okucie.

Świadczenia wynikające z gwarancji dotyczą jedynie ostatecznego użytkownika mebla, co oznacza, że przedsiębiorców korzystających z akcesoriów Blum w celu dalszej odsprzedaży gwarancja nie obejmuje. A więc zgłoszenie reklamacyjne do firmy Blum może złożyć klient, dla którego stolarz przygotował szafki kuchenne wyposażone w zawiasy i okucia Blum, ale już stolarz takiego zgłoszenia złożyć nie może. Gwarancja obejmuje również tylko okucia do mebli, użytkowanych na terytorium Polski.

Jak złożyć zgłoszenie reklamacyjne na okucia Blum?

By skorzystać z Dożywotniej Gwarancji Jakości należy wymontować wadliwe okucie i odesłać je na adres:

  • Blum Polska Sp. z o.o.,
  • ul. Poznańska 16,
  • 62-020 Jasin k/Swarzędza

wraz z wydrukowanym i wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Formularz znajdziemy na stronie internetowej marki Blum (www.blum.com),  na której dostępne są też wskazówki, dotyczące demontażu uszkodzonego okucia.

W formularzu należy podać:

  • datę zgłoszenia,
  • nasze dane teleadresowe (imię i nazwisko, adres i numer telefonu, opcjonalnie także adres e-mail),
  • czas wykrycia wady (do wyboru mamy trzy opcje: wykrycie usterki podczas zabudowy / montażu okuć, wykrycie w trakcie regulacji bądź ustawiania okucia lub podczas użytkowania – wówczas musimy podać przybliżoną liczbę miesięcy / lat, po upływie których zidentyfikowaliśmy usterkę).

Najważniejszym elementem formularza reklamacyjnego jest określenie rodzaju uszkodzonego artykułu  (opcjonalnie możemy podać numer identyfikacyjny i/lub numer serii artykułu, jeśli je znamy) i dane z etykiety, a także możliwie szczegółowy opis uszkodzenia – co nie działa prawidłowo, w jakich okolicznościach itd. Do zgłoszenia możemy też dołączyć zdjęcie lub film.

Dożywotnia Gwarancja Jakości Blum – wykluczenia

Gwarancja Blum dotyczy wszystkich okuć ( systemów zawiasów, szuflad  oraz podnośników) produkowanych przez firmę, o ile zostały prawidłowo zamontowane i użytkowane. Przykładowo, jeśli okucia są nadmiernie obciążone lub użytkowane niegodnie z ich przeznaczeniem, to w razie uszkodzenia gwarancja ich nie obejmie.

Z dożywotniej gwarancji wyłączone są również okucia systemu SERVO-DRIVE  starsze niż 5 lat (licząc od momentu ich produkcji) i takie, które zostały połączone z systemami podnośników lub szuflad innych firm niż Blum.

Co oznacza dożywotnia gwarancja dla akcesoriów marki Blum

 

Jeżeli nie znalazłeś czego szukałeś to powróć do kategorii

Wróć do kategorii